torsdag 26 maj 2011

Omslaget till Clockwork Prince och Hunger Games Movie News


   
Ja, här är omslaget till Clockwork Prince, Infernal Devices #2, som släpptes igår (?)Även om jag inte är ett speciellt stort fan av Infernal Devices, tillskillnad från Mortal Instruments, måste jag medge att jag blir väldigt excited när jag får se det här. Med enda tills maj 2012 att vänta till City of Lost Souls kan man ju tillfredsställa sig med att Clockwork Prince kommer "redan" i december. 193 dagar enligt the countdown längst ner på bloggen. 
Vad tycker ja då? Nja, inte helt pjåkigt, men kunde varit betydligt bättre. Det känns lite som att personen (ska vi anta att det är Jem?) "stirrar" eller vad man nu ska kalla det. 
  
När jag ändå har tagit mig tiden att blogga kan jag ju nämna att inspelningen av Hunger Games tydligen ska börja i morgon i Shelby, North Carolina, vilket ska föreställa Distrikt 12. Dessutom har det publicerats bilder på Jennifer Laurence som Katniss, vilket de flesta säkert har sett vid det här laget. Trodde aldrig att jag skulle säga det här, men hon blir nog bra som Katniss trots allt.

Skrivet av Alice

1 kommentar:

  1. Om du inte har något emot spoilers finns det bilder på Katniss, Prim och Gale i rollerna. Inte officiella såklart.. http://www.pinkisthenewblog.com/2011/05/first-look-jennifer-lawrence-liam-hemsworth-surface-on-the-set-of-the-hunger-games/

    Jag stör mig lite på omslaget för 1) jag tycker inte om att se ansiktet så tydligt och 2) har han inte väldigt lång hals? Haha :)

    SvaraRadera