måndag 1 februari 2010

~A Creative Blog Award~


Amelie har belönat oss med en denna Award! ^^
Vi tackar väldigt mycket för den, ett roligt bevis på att någon uppskattar ens blogg!

Reglerna som medföljer utmärkelsen;
-
 Kopiera "awarden" till din blogg
- Länka till den som gav dig "awarden"
- Berätta sju intressanta fakta om dig själv
- Välj sju andra bloggare som du skickar "awarden" vidare till och länka dem
- Skriv en kommentar i deras bloggar så att utmärkelsen uppmärksammas



Sju (o)intressanta fakta om oss:

  1. Vi träffades första gången för två och ett halvt år sen på ett musikläger, fast vi gick på samma musikskola. xD
  2. Vi har nördat Twilight jättelänge, men har äntligen börjat bli friska!
  3. Våran värsta fiende är Robert Pattinson!!!
  4. Det värsta vi vet är thaimat
  5. Alice har för det mesta haft otur med sina lärare
  6. Lyra har 27 kusiner, och snart lika många kusinbarn.
  7. Det roligaste vi nånsin kommit på att göra, är att gå ut vid sju på kvällen, när det var kolsvart ute, sätta oss på en sten i skogen och fika. (xD Då var vi inte liiite flummiga...)
Och de sju bloggarna som vi ger en liten Award till är:
Matilda's Läshörna! (Vet att du fått förut, men du är värd det!)
Amelie's Boktips! (Du behöver ju absolut inte lägga upp Awarden igen, men vi känner inte till så många bloggar än...men du skriver ju också bra! ; )  )

Ni får denna Award med tanke på er schyssta boksmak, roliga inlägg och annars trevliga bloggar. Enjoy them! 



3 kommentarer:

  1. sv; Tack så jättemycket! :D

    Jag har faktiskt inte läst ut Boktjuven än, men den ligger bredvid mig när jag skriver och jag håller verkligen med vad ni säger. Man kan inte förstå vad Liesel går igenom.. och när hennes pappa gick ut på gatan och gav den judiske mannen bröd .. jag har svårt att gråta till böcker men då tror jag tårarna kom.

    SvaraRadera