torsdag 16 december 2010

City of Fallen Angels, Cover and Actor Revealed

Jag såg nyss på Underbart Bokberoende att omslaget till City of Fallen Angels har släppts! *screams and jumps up and down*
Så här är det, vad tycks? Jag älskar det! Clary och Simon! Även om de inte riktigt såg ut som jag hade tänkt mig dem...

Som om inte det vore nog att omslaget har släppts har det också avslöjats vem som ska spela Clary i filmatiseringen, som kommer 2012. 
Ni som inte har läst The Mortal Instruments, titta helst inte. Läs böckerna först istället och få er en egen bild av Clary. 
Skådespelerskan heter Lily Collins och här kommer en länk till artikeln på Cassandra Clares Blogg om henne
Jag tror filmen kommer bli amazing, men vem ska spela Jace???!!!

Ni som inte har läst The Mortal Instruments, gör det nu!!! Det är fantastiska böcker, som inte har översatts till svenska. 
Jag själv måste läsa City of Glass och Clockwork Angel, om jag kan få låna dem av Lyra (Saumensch) som uppenbarligen har gömt dem för att jag inte ska ta dem ifrån henne...

Skrivet av Shadowhunter-Alice

3 kommentarer:

  1. Det är jättespännande att de börjat casta filmen! Jag tycker hon passar bra. Hoppas bara Jace är skitsnygg. Haha.

    Jag tycker omslaget är lite läskigt. Clary stirrar så..

    SvaraRadera
  2. Jag förstår inte riktigt varför hela Clarys ansikte syns och inte Simons? Och visst stirrar hon lite läskigt på oss. Men jag gillar deras air, så att säga, och hoppas det fortsätter på den vägen i filmen.

    Lyra

    SvaraRadera
  3. Hon har så ljusa ögon också! Men jag gillar att de är två stycken. Nästa hoppas jag på Jace och typ Alec.

    Tack för receptet! Det ser JÄTTEgott ut! Allt med choklad är gott. Ska försöka baka det.
    Och lov på onsdag? Hemskt. :)

    God jul!

    SvaraRadera