lördag 4 december 2010

Cherry on Top Award(s)

För ett tag sen fick vi ytterligare en Award, Cherry On Top Award. Vi vet att det var länge sen, men bättre sent än aldrig!
Bloggarna vi fick det av, som vi också vill passa på att tacka är:
AmelieTvillingarnas Bokbuffé och Sofia från Bokträdet. Tack så mycket!
Eftersom vi tipsade om bloggar i tidigare Awards kan ni ta ett span i Beautiful Blogger Award och ~A Creative Blogg Award~ om ni vill se några av bloggarna vi läser regelbundet (även om vi följer betydligt fler)
När man får Cherry on Top Award ska man skriva om tre favoritförfattare (bara tre?!) samt nämna en bok för varje författare (bara en?!) Det kan bli svårare för Alice och Lyra än det låter, but let's give it a try!

Philip Pullman - His Dark Materails OCH The Sally Lockhart Quartet (vi vet att det egentligen är sju böcker...)
Suzanne Collins - The Hunger Games Trilogy
Cassie Clare - The Mortal Instruments

Skrivet av Alice och Lyra

5 kommentarer:

  1. Jag älskar citatet från Philip Pullman i headern..
    Och grattis ;)

    SvaraRadera
  2. Ni har verkligen en fantastisk blogg! supersnygg bakrunds bid! Kolla gärna in på våran blogg och titta på våran nya julkalender...

    SvaraRadera
  3. SV: Ja, vad kul! *<:D Jag stod bara där i lördags, så jag kommer inte göra det fler gånger i år...men jag kan ju försöka vara där samtidigt. Leta efter bara efter röda tomtenissar med vita körtröjor så har du kommit rätt*<:)

    SvaraRadera
  4. Teori varför julkalendern är dålig: vi är för gamla? Jag såg på 'Mysteriet på Greveholm' för ett tag sedan. Jag älskade den när jag var liten. men gud vad töntig den är. Haha. Fast den är jättekul ändå. Den här - not so much.
    Ha en bra dag!

    SvaraRadera