lördag 13 november 2010

Bloggväggarna anfaller

Efter att ha städat sin garderob och fått lite ont i ryggen av det sitter Lyra och vet inte vad hon ska skriva om. Men bloggen behövde uppdateras. Jag har ju några böcker som jag fortfarande inte bloggat om, men som jag läste ut för ett ganska bra tag sedan. Fried Green Tomatoes, som jag läste ut nån gång i oktober, om jag minns rätt. The Hitchhiker's Guide to the Galaxy, som jag läste ut i somras, och Anne Franks Dagbok som jag läste så tidigt som i våras. För att bara nämna några, det är väl säkert fler. Just det, Tordyveln också. Men jag ids bara inte skriva om dem. Och snart är det bara två veckor kvar till första advent. Och dagarna går. Och jag har fortfarande inte läst The Return of the King.
Jag har nog gått in i den s.k. bloggväggen.
Så ni får ursäkta.
Jag hoppas jag kommer ut på andra sidan snart.

Som en lång tunnel klädd med tomma bokhyllor. Vart tog böckerna vägen? Hoppas bara man kommer ut.


Skrivet av Lyra

1 kommentar:

  1. Oh no, bloggväggen! Det är okey - ibland orkar man bara inte. Det ska vara roligt att blogga så mna ska bara göra det när man vill! Jag får ibland också den känslan, det är mycket lättare att bara läsa alla andras bloggar...

    Det var det jag också tyckte. Bara han som sjöng i mitten är gay. De andra ska vara straighta vilket känns lite konstigt... Man kanske blir mer åt det håller om man alltid går klädd i figursydda blazers.

    SvaraRadera