onsdag 5 januari 2011

Grattis, Bokhyllan, 1 år!

I dag firar vi att Bloggen fyller ett år! Till dess ära ska vi äta toscakaka, tyvärr får den inte smaka, men istället får den en alldeles egen tårta!
DEN vill vi ha! Du har ingen anledning att vara avundsjuk, Bloggen.
Vi måste också säga att när vi startade bloggen trodde vi aldrig att vi skulle få så många läsare som vi har, eller tålamodet att hålla på så länge som vi har gjort!
Vi kommer ihåg när vi fick vår första kommentar, vi var alldeles galna, "en kommentar!!!"
Nu ska vi, till bloggens ära, läsa (även om vi skulle gjort det ändå). Vi ska också försöka posta varsitt inlägg framåt kvällen.
Så, gå och köp tårta och hem och fira med er!

9 kommentarer:

  1. Ett stort grattis!

    SvaraRadera
  2. GRATTIS! Jag önskar jag hade en tårta. Jag får nöja mig med att låtsasäta tårtan på bilden :)

    SvaraRadera
  3. Grattis och tack för en riktigt bra blogg! :)

    SvaraRadera
  4. Svar: Oj! Ja, ni har då massor att göra i år. 52 böcker.. det är lika mycket som jag läser på ett år! :O

    SvaraRadera
  5. Grattis!!! Och, som jag läste ovan i nåt av era inlägg, sluta inte med den här bloggen! Vad händer då med oss läsare? Vi är helt enkelt tvungna att få se mer av er och ert skriveri/bokläsande:)

    SvaraRadera
  6. Grattis! Ni har en underbar blogg :D

    SvaraRadera
  7. Grattis på 1-årsdagen! :D Hoppas tårtan smakar gott:9

    SvaraRadera