måndag 4 april 2011

Peeta och Gale Castade!

Ja, nu är det uppenbarligen bestämt.


Josh Hutchson (vänster) som Peeta och Liam Hemsworth (höger) som Gale

 

Vad tycker jag? Jag gillar det inte. Det är inte direkt så som jag föreställde mig Peeta och Gale, far from, men det är inte heller ett skräck scenario som det först var med Jennifer Lawrence. Jag antar att jag kommer att vänja mig vid tanken på både JL som Katniss och Josh Hutchson och Liam Hemsworth som Peeta och Gale. Det måste jag, om jag inte vill tycka illa om filmen redan innan jag har sett den.
Men, Liam Hemsworth har tydligen spelat i The Last Song, mot Miley Cyrus!!!??? This isn't gonna be any good... Miley Cyrus/Hannah Montana, jag tänker inte säga något annat än att att låtsas att jag sakta plågas till döds.
Vi får se hur det går, eller snarare hoppas.

Skrivet av Alice

(Jag tror att Lyra vill lägga in sina åsikter, och att hon inte direkt har vackra ord att säga om det)

5 kommentarer:

  1. Jag älskar verkligen Josh, hoppas bara att han passar som Peeta. Han Liam där emot kan jag verkligen inte se som Gale. Men man vet aldrig. Det kanske blir jättebra :D

    SvaraRadera
  2. Du får icke dömma Liam för att han spelat med (och varit ihop med) Miley Cyrus. Han kan inte rå för det. Haha.
    Jag börjar gillar Josh mer och mer. Är bara lite rädd för hur det kommer bli med blonderat hår. Det är svårare att blondera än att brunettera.

    SvaraRadera
  3. För det första så gillar jag Josh men är inte förtjust i Liam.
    För det andra, svar: Förhandsbeställde från Cdon. (Och boken var ... aaaah! Bortom alla ord beskrivbar ♥ Hoppas du får den snart c:)

    SvaraRadera
  4. Svar: Haha va? Jag är inte överdrivet kreativ med, okej: måla/teckna något, gör några påskkort, gör ett collage med snygga bilder/texter, lös ett korsord, gör en bucketlist, sy någonting eller lär dig virka/sticka. Slut med idéer.

    SvaraRadera
  5. Svar: Spännande! Nej, har icke köpt den. Vet inte om min budget tillåter det. Har presentkort i butik så tänkte se om den går att hitta där. Har du köpt den?

    SvaraRadera